lördag 8 januari 2011

Back to basics

Skönt att vardagen infinner sig igen. Faktiskt. Att få in rutiner i livet igen. Gå till ett fantastiskt roligt jobb med fina kollegor, lära mig nåt nytt varje dag och samtidigt ha kul.
Jag trivs väldigt bra och är nöjd med mitt val. Jag följde magkänslan och den ledde mig helt rätt.
Det händer inte speciellt mkt för övrigt. Håller nu på att slipa på ett nytt yogapass till vårterminen och efter att ha gått igenom passet så känns det väldigt bra.
Träningen löper på bra även om det har varit lite si och så med den under jul och nyår.
Är lite ressugen igen och det står mellan Köpenhamn, Las Vegas och Italien. Vi får väl se om och när det blir nåt av det.
För övrigt så har jag inga planer inför det kommande året. Jag tänker leva för dagen, fokusera på mig själv och mitt eget välbefinnande och sträva mot en balanserad vardag.

Men jag är helt säker på att 2011 kommer att bli ett helt annorlunda år. På många sätt och vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar