lördag 6 november 2010

Haha. Väldigt roligt.

Upptäckte idag att nån skurit hål på mina sprillans nya vinterdäck. De två högerdäcken är nu ledsamt hopsjunkna ner i asfalten.
Suck.
Trist när folk med uppenbart stora personliga problem spiller över skiten på andra i samhället istället för att kanalisera det på nåt produktivt. Problem har vi väl alla men när det går över till att åsamka skador på både sig själv eller andra så har det gått för långt tycker jag.

Hur som helst så har det varit lite föör mkt skit här i området det senaste året. Redan i somras när katten blev skjuten på gården föddes en liten tanke på att börja leta ny bostad.
Nu vill jag mer och mer härifrån. Och jag önskar jag kunde ta lägenheten med mig för jag trivs så i min lilla lya. Däremot trivs jag inte med området som sådant längre.

2010. Ett jävla skitår.

3 kommentarer:

  1. Flytta hit till mig de finns en 3a ledig i samma hus kom kom kram Carol

    SvaraRadera
  2. Ja, jag gör nog det :) Finns det garage hos er man kan hyra?

    SvaraRadera
  3. ja det finns vet ej hur lång vänte tid det är men ring och kolla nr 0176-77735

    SvaraRadera