tisdag 17 augusti 2010

Diplomeringen klar

Nu har jag alltså lett yoga inför en riktig grupp motionärer.

Pirrigt, nervöst och självklart gjorde jag fel på en asana men jag hoppas att inte den fäller hela mitt pass.
Nu är det upp till diplomeraren att bedöma om jag är redo att fortsätta leda.

Kommentarerna efter passet var positiva. Behaglig röst, lätt att förstå, enkla rörelser som alla kan följa. Folk hade inte ens märkt att jag gjorde fel!

Dessutom fick jag veta efteråt att en av deltagarna på passet var själv yogaledare. Jag är glad att ingen berättade det för mig INNAN passet. Det var tillräckligt nervöst att veta att passet filmades.......

Hur som helst. Gjort är gjort nu och det är som det är. Jag får ta det för vad det är helt enkelt.

Namasté.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar