torsdag 22 juli 2010

Äntligen regn!

Inatt har det regnat! Och det ser nu ut som att mer är på väg. Allt jag begär en en dags regn och sen sol igen. Bara vi blir av med den här kvalmiga luften. Och så kanske man kan få sova ordentligt en natt.

Tiger har blivit jättedålig i magen och hade kräkts och skitit ner golvet i hallen imorse när jag vaknade. Så det blev till att städa hela lägenheten idag eftersom jag misstänkte att han hade kräkts på fler ställen, vilket han också hade.
Dessutom ville han varken äta eller dricka så jag fick knata ner till Konsum och handla fisk och koka åt honom. Det gick iaf in. Kokt fisk lugnar dessutom en lös mage så det blev en win-win situation.

Ska ner och fila på mitt yoga pass senare. Det börjar sitta nu men jag är fortfarande inte riktigt i mål när det gäller att hålla dessa 55 minuter. Men jag är bra nära.

Till helgen är det planerat att jag och Pärnilla ska åka till något av Stockholms fina slott för en rundtur. Vilket det blir är inte bestämt än men vi får väl diskutera saken imorrn :)
Kanske jag tom kommer ihåg att ta med kameran och kan bjuda på lite bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar