tisdag 5 oktober 2010

Allt och inget

Det är bara slutet på tisdag och jag har redan hunnit med tusen saker känns det som. Igår var det lunch med ett par gamla jobbkompisar från Progress, sen vidare in till stan för lite shopping på Indiska innan det var dags för föreläsning på Trygghetsrådet. Jag mötte upp min kusin Britt (även hon numera arbetslös) och vi skrattade oss igenom 1,5 timme på Hamburger Börs där Pär Johansson, grundaren av Glada Hudikteatern talade och berättade om hur dom gjorde för att lyckas och komma dit dom är idag.
Sen blev stress hem för att snabbt byta om och så iväg till Norrtälje för att yoga.

Idag var jag uppe med tuppen för att beta av min första jobbintervju inne i stan kl. 10. 10.30 var jag klar och styrde stegen mot Medelhavsmuseet där jag hade tänkt spendera de närmsta 3 timmarna med lite kultur och god lunch. Så blev det inte. halvvägs dit så ringe mobilen och en ny intervju bokades på stående fot. Jag begav mig direkt till nästa ställe.
Lunch intogs en timme senare på Mcdonalds och sen blev det en promenad längs Drottninggatan och in och ut i antikvariat. En fika på Thelins innan nästa intervju och sen, kl, 15 var jag färdig. En kort sväng på Claes Ohlson och sen hem för nästa yoga pass.

Nu har jag riktigt ont i ryggen men fattar inte riktigt varför. Det började när jag kom till Friskis ikväll och strax innan passet högg det till i ena skulderbladet. Det kändes som att ryggen låste sig. Passet gick dock att genomföra men nu när jag kom hem började hela ryggen värka. Jag hoppas verkligen inte att jag sträckt mig på nåt dumt sätt.

Hur som helst. Jag tänker krypa mer i snaklådan nu. Behöver vila. Imorrn en ny dag men nya ansökningar att skicka och så måste jag plugga lite danska.

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar