tisdag 22 december 2009

It´s fucking freezing outside!

Minus 12 när jag klev upp imorse. Jag sover med pyjamas och raggsockor för det drar så in i h-e kallt från fönstren nu.
Men vi får iaf en vit jul. Alltid nåt att vara glad över!

Har lite smått börjat förbereda inför julen. Köpt skinka, lagat godis och är färdig med alla julklappar för en gångs skull. Och om jag orkar följa min planering så kan jag bara luta mig tillbaka imorgon kväll och invänta julefriden.

För övrigt så läser jag vidare om svarta hål. Visste ni att när man väl har passerat den sk event horizon i ett svart hål så finns det ingen återvändo. Inte ens ljus kan undslippa. Man går mot en klar och säker undergång på bara några sekunder. Det är helt enkelt omöjligt att ta sig därifrån.
Lite grann som med julen. Den kommer vare sig man vill eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar