torsdag 31 december 2009

Year end

2009 blev ett riktigt skit år faktiskt. Men det är så förändringar i livet börjar.
Vardagen rubbas, rutiner blir svåra eller omöjliga att hålla och sakta men säkert börjar man ana vart allt är på väg. En förändring blir liksom oundviklig till slut.

Jag är färdig med 00-talet nu. Universitetsstudier, flytt till annan ort och nytt jobb, resor till jordens alla hörn och nya bekantskaper och vänner i framförallt Norden. Det blev en hel del gjort faktiskt.
När jag nu går in i 10-talet så är det med nya stora planer i min ryggsäck. Sista mars slutar jag på mitt jobb och börjar plugga till ekonomiassistent. Sen får vi se vart livet för mig men jag har goda förhoppningar och en tro på att det bara kan bli positivt. Det var just det här jag behövde.
Jag fick en spark i arslet, tog chansen som tilldelades mig och kastar mig nu helt ut i det okända.

2010. Things can only get better!

Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar