torsdag 25 februari 2010

Bara en månad kvar

Sen lämnar jag min arbetsplats sedan snart nio år tillbaka.

Det känns väldigt märkligt men samtidigt är det en lättnad med tanke på hur jäkla snurrigt allt är där nu. Jag är glad att jag får gå faktiskt.

En snabb titt på arbetsmarknaden visar att det finns gott om ekonomiassistent jobb och även löneadministratörer är eftersökta.
Känns bra att jag valde rätt utbildning nu till våren då. Och går allt bra blir det kanske även en liten fortsättningskurs till hösten.

Men nu vill jag borsta av min gamla skolfranska.

2 kommentarer:

  1. Hej du,

    hoppas du mår bra och har återhämtat dig efter Skåneresan.. Jag är jätteglad att ni kom och hoppas det inte blev alldeles för jobbigt och att du ångrar dig. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ska jag vara helt ärlig så ångrar jag att jag åkte. Men jag visste inte att jag skulle bli så drabbad av känslor, gråt och ångest. Det har ingenting med er att göra, det är alltid kul att träffa er men jag var inte redo för varken dop eller att träffa Nemo. Det blev helt enkelt för mycket för mig. Det tog mig riktigt hårt eftersom min förlust har grävt ett sånt djupt hål i min själ. Men dopet var fint och det var kul att se ert hus och träffa er alla. Sköt om er så hörs vi!

    SvaraRadera