söndag 14 februari 2010

Lazy sunday

Just nu terroriserar jag min nya granne med Barberaren i Sevilla på hög volym. Vill liksom ge tillbaka för festen han hade två månader sedan när jag inte kunde somna pga hög OCH dålig musik ;)
Det har varit en skön söndag. Upp tidigt för att tvätta och sen slapp i soffan. Sov en dryg timme och gav mig sen ut för att konditionsträna en timme i snön.
Det börjar kännas i ryggen att jag tränat dåligt. min sneda höft ger ont i ryggslutet så fort musklerna inte är ordentligt tränade. Men jag jobbar på att få dom i trim igen :)

Ska alldeles strax bänka mig framför Tv´n igen och kolla TimeTeam. Sen blir det Konsum för att handla middags mat. Är riktigt sugen på grönsaksbiffar idag :)

Efter de två senaste veckornas mardröm börjar jag återhämta mig sakta. Är mest arg men hoppas på att ilskan kan föra mig framåt och sporra mig att kämpa för rättvisa.
Men även musik hjälper en hel del.
Just nu är min favorit denna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar