onsdag 10 februari 2010

WTF

Dunderförkyld i två dar.

Härligt. Not.

Har snorat, hostat och sovit mest hela tiden. Och tittat på billiga såpor, en dokumentärserie om svåra förlossningar (ja, bisarrt jag vet), typ 20 avsnitt av A place in the Sun (ett program där engelska par letar hus utomlands) och Big Bang Theory.
Jag ÄLSKAR Big bang Theory. Mitt ABSOLUTA nya favorit humorprogram. Det har bytt plats med Two and a half men.

Men det värsta har dock varit mina ögon. Dom slutar aldrig att rinna. nej, jag gråter inte. dom rinner ändå.
Har konstaterat ögoninflammation. Så imorrn ska ögondroppar inhandlas.

Så tills ögonen har läkt blir det svarta solglasögon på. jag ser ut som om jag grinat i en vecka. Inte kul att visa sig bland folk just nu.

Tänkte ta mig till jobbet imorrn, är trött på att ligga här hemma nu.

Vill bara bli friks och kunna träna igen. Jag har gått upp alldeles för mycket i vikt sen december. Skar ju ner min tränings med ca 50%.
Nu är det dags att öka gasen igen.

Ska bara sluta snora först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar