onsdag 6 januari 2010

-24!!!!

Jisses! Nu är det kallt här! Jag gjorde ett tafatt försök i söndags att försöka få upp min bil men misslyckades totalt.
Samma problem varje vinter, bildörrarna fryser fast och centrallåset kollapsar.
Idag hade jag tänkt ge mig på låset med låsspray men jag tvivlar på att det kommer funka. Bilen ser ut som en stor isglass i form av en SEAT.

Jocke åkte just till tandakuten med en sprucken tand. Han sov på soffan inatt pga smärtan. Alltså han somnade där framör Tv´n igår kväll och orkade inte ta sig upp. Imorse såg det ut som om han stoppat kinden full med bomull. Jag avundas honom inte.

Själv tänkte jag ta hand om lite vardagssysslor nu. Bädda, städa, allt sånt där trist som måste göras. Sen blir det vinterpromenad! :)

God trettondag till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar