fredag 1 januari 2010

Hej 2010!


Jag inleder det nya året och decenniet med en riktig praktförkylning. Tack Jocke för den.....
Vaknade imorse till en helt underbar nyårsdagsmorgon. Små fina flingor faller och landskapet är alldeles vitt och fruset. Solen tittar dessutom fram mellan molnen och skapar ett otroligt vackert vintersken. Bilden ovan är utsikten från mitt köksfönster hemma......Roslagen i vinterskrud :)
Planer för idag är en först en promenad, sen nyårskonsert från Wien och slutligen soffa och filt framför Tv´n och några mysiga BBC skräckisar :)
Självklart har jag även några nyårslöften:
  • läsa så många böcker jag bara orkar och kan
  • pröva åtminstonde en ny träningsform
  • göra det bästa av min nya livssituation
  • tänka mer positivt!

Må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar