fredag 29 januari 2010

Jag är en godisråtta minsann!!

Jag har gått upp ett kilo på en vecka :) Det har ju sina randiga och rutiga skäl men främst beror det nog på att jag inte tränat lika mycket som jag normalt brukar och istället suttit och smaskat i mig semla, chips och choklad :)
Men just nu är det så jäkla svårt att låta bli.

Men igår fick jag nog. Stoppade i mig frukt varje gång jag blev sugen på godis. Har köpt torkad frukt som jag nallar på hela tiden. Hellre det än choklad säger jag bara :)

Men det värmde faktiskt när sköterskan sa till mig förra veckan att det syns på mitt blodprov att jag äter bra :) För det gör jag ju.....fisk, kött och kyckling varje vecka blandat med grönsaker, potatis eller bulgur och ris.

Nu gäller det bara att jobba på det där med karaktären... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar