söndag 24 januari 2010

Lata dagar med Tiger

Idag har jag planerat att bara göra sånt jag tycker är kul. Ska springa medan det fortfarande är ljust ute, ska läsa mina böcker som ligger på hög och sen blir det en stund framför Tv´n och dokumentären om svarta hål som jag fick av Jocke i julklapp.

Igår blev det en större rengjöring av lägenheten. Ingen har orkat göra nåt krafttag sedan jul så dammtussarna rullade i hörnen. Nu nyser jag iaf inte längre :)
Var en sväng till Malin på kvällen för att fira hennes 35-års dag. Det bjöds på god thaigryta med kyckling och marängtårta med jordgubbar :) Mums!
Mätt, trött och mycket belåten gav jag mig av hemåt ganska tidigt och däckade sen i soffan framför nåt trist film.

Det känns som om jag återfunnit mina krafter nu och vill använda dom till max. Springa, lyfta saker, svettas och låta hjärtat få jobba lite :)
Men först ska jag bara krypa ner i sängen en stund till och njuta av söndagsmorgonen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar