fredag 29 januari 2010

Det är dags för fredagsmys!

Äntligen helg!
Dagarna på jobbet är så himla sega och långa nuförtiden. Med mindre att göra, ingen information om vad som händer och ett tomt kontor så har all motivation och arbetsglädje totalt försvunnit.

Jag längtar bara till sista mars nu. Vill börja mitt nya liv.

Nu till helgen är det inget storslaget planerat. Vi ska sova länge, äta god frukost, lösa melodikrysset tillsammans (det har blivit en lördagstradition hemma hos oss nu) och sen lite jogg. Funderar på om man skulle försöka pallra sig in till stan och gå på Historiska museet eller Nationalmuseum men jag får se.

Jag är så mycket piggare nu. Känner att energin börjar byggas upp igen och jag orkar ta itu med saker som legat i glömska sedan julhelgen.
Det är bråda dagar och mycket ska planeras. Och snart flyttar ju Jocke in också! :)

2 kommentarer:

  1. kan du inte visa lite mer hemma hos-bilder?

    SvaraRadera
  2. Ja, hmm, måste nog ta ett ordentligt städvarv först då :) Men bilder kommer!

    SvaraRadera