onsdag 9 juni 2010

And all the kings men....

Inte så mkt nytt har hänt. Pratiken i Norrtälje går jättebra. Jag trivs verkligen och hade inga problem att finna min plats på avdelningen. Alla är supertrevliga, vänliga och hjälpsamma. Jag kunde inte ha fått en bättre praktikplats helt enkelt :)
Nu är det bara två dagar kvar och sen är jag färdig med utbildningen. Känns faktiskt vemodigt. Men det är nu det är på riktigt. Hitta ett nytt jobb.
Har i dagarna sökt ett jobb inne i stan efter ett tips från skolan så vi får väl se vad det blir med det.

Nu är det dessutom spikat. Nästa vecka åker jag till Lillsved för att utbildas till yoga ledare. Najs!
Så har jag hela sommaren på mig att sätta mitt pass och om allt går bra bör jag vara diplomerad och färdig att köra till hösten.
Satt igår kväll och letade skön musik och jag har hittat den perfekta inledningsmusiken. Det här kommer nog att bli jättebra :)

2 kommentarer:

  1. grattis, kul att det går så bra! det kanske finns jobb på praktiken sen?

    SvaraRadera
  2. Tack! Nja, det blir nog inget jobb på praktikplatsen vad det verkar men jag är beredd att praktisera lite mer hos dom bara för att lära mig lite mer. Men vi får se :)

    SvaraRadera