fredag 11 juni 2010

Trött, grått och lite trist

Sista praktikdagen idag. Tjejerna hade intge så mkt till mig så vi bestämde att jag kunde gå hem efter lunch och så kommer jag tillbaka igen nån dag senare men nu är iaf min praktiktid över.

Det har verkligen varit lyckat och jag är riktigt nöjd med min praktikplats.

Efter en trevlig lunch åkte jag in i Norrtälje för att shoppa men eftersom regnet fullkomligt vräkte ner hade jag ingen lust att gå på stan. Det blev raka vägen hem istället.

Jag har sovit ganska dåligt de senaste nätterna så just nu känns mitt huvud som bomull. Skulle behöva sova men jag håller mig vaken. Det finns ju en del att pyssla med här hemma.

Imorgon bär det av till Åland en kort sväng för att äta födelsedagsmiddag med farsan och bror.

I övrigt inget nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar