onsdag 28 april 2010

One of those days

Inledde morgonens lektioner med att få tillbaka lönetentan och ser man på, full pott, 54 poäng av 55 möjliga. Jag hade räknat fel på en reseräkning och fått fram fel restid annars var allt korrekt. Men vad spelar det för roll? 54 av 55!! Wohoooooooooooooooo!!!!

Hoppas nu bara att bokföringstentan går lika bra ;)

För övrigt har dagen gått lite i nedstämdhetens tecken. Slutade skolan kl. 12 och hade sen för ovanlighetens skull inga planer alls. Ingen kompis att luncha med och inget behov av att åka in till jobbet. Solen sken och jag valde att åka hem.
Har funderat mkt på det som hände för tre månader sen. Har ärligt talat funderat på det nästan varje dag nu den senaste veckan. Man känner sig så himla maktlös och även om jag är fullkomligt medveten om att det inte går att ändra på det som hänt så kan jag inte sluta tänka på det. Jag blir bara så himla ledsen.

Ska ut på ett joggpass strax. Behöver lufta mina lungor och få nytt syre i hjärnan. Kanske hjälper det mig att rensa och sortera mina tankar lite.
Jag kan iaf hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar