torsdag 23 september 2010

Full rulle

Efter att ha gått hemma flera veckor med inte alltför mkt att göra så slog det hastigt om i måndags. Jag har varit på arbetsintervjuer, ringt runt i en massa ärenden och sprungit på stan.

Mina yogapass går jättebra. Nu börjar jag få ett bättre flöde och känner mig mer säker. Jag har fått en del positiva reaktioner på musiken vilket känns jätteskönt. Jag har ju lagt ner flera timmar på att leta och sätta ihop ett bra pass :)

Igår kväll var jag hem till Pärnilla, min gamla kompis sen skoltiden och hälsade på. Jag kom mitt i läxläsningen så det passade ju bra då eftersom Sofia behövde hjälp med sin spanska läxa :) Vi åt fiskburgare och äppel/jordgubbspaj. Det var helt enkelt en skön vardagskväll hemma hos familjen Herngren runt köksbordet.

Idag har jag än så länge inget planerat så jag ser fram emot en skön jogg i skogen och sen en stunds virkning innan jag åter igen ska iväg till stan. Ikväll börjar jag läsa danska för första gången vilket ska bli jättespännande!

Men först kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar