söndag 28 mars 2010

Lite småpyssel och vilodag

Söndag. Mmm :)
Äntligen vilodag. Jag sov som en stock hela natten och vaknade inte förrän kl. 9 imorse. Utvilad och med en hel dag framför mig ägnad bara åt MIG.

Jocke åkte redan vid 7 eftersom han skulle på kurs via jobbet.

Det finns inget bättre på helgerna än att få njuta av en lång, stressfri frukost med morgontidning och radio. Kaffe, gröt och smörgås :)

Har städat undan veckans skräp, diskat och rengjort badrummet. Läste sen färdigt Patient 67 och sträckte ut benen på soffan en stund.
Installerade sen en utbildningsversion av lönesystemet vi jobbar med i skolan. Har lattjat lite med det en stund och tänkte nu börja på en ny bok.

Dricker te och bara är :)

Har planerat en timmes jogg senare och självklart ska jag bänka mig framfär Timeteam kl 18.

Mer än så behövs inte. Jag vill bara vara idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar