lördag 27 mars 2010

Slut i rutan

Den här veckan har varit helt galen! Har varvat skola med jobb och däremellan försökt klämma in lite träning också. Många samtal att ringa, räkningar att betala, mat ska handlas och så bör man ju sova lite också.
I onsdags var jag med kusin Milla och såg Avatar i 3D. En riktigt maffig film, spännande äventyr och så passade jag på att äta lite godis också :)
Igår kväll mötte jag upp Milla igen på Söder för att se RAW, Comedy Club på Göta Lejon. Vi åt middag på en grekisk/iteliensk restaurang vi hittade för några månader sen. De serverar gudomligt god mat, och MYCKET mat :)
RAW var skitkul. Vi skrattade så mycket att vi blev hesa. Vi var ju där främst för att se André Wickström men de andra komikerna var också bra och främst då Soran Ismail :)

Efteråt övetalade Milla mig att stanna kvar för ett glas vin. Vi satt en dryg timme och snackade om allt mellan himmel och jord. Hon har ju börjat jobba hos Camilla Thulin nu och det verkar gå riktigt bra för henne :) Kul att höra med tanke på hur Millas förre arbetsgivare behandlade henne.......
Vi fortsatte snacka när kom hem så vi somnade nog inte förrän kl. 4 imorse, sen upp kl 9....gäääsp.

Är hemma igen nu, har precis ätit lite, tvättar och ska snart gå och lägga mig igen. Det blir nog inte så mycket roligare än så idag :)



2 kommentarer:

  1. André är bäst och min idol nummer 1.! :)

    SvaraRadera
  2. :) Jo, André tillhör skaran av mina favoritkomiker. Sen e d ju lite extra kul att han e finlandssvensk också. Jag menar, hur många andra finska komiker har slagit i Sverige?

    SvaraRadera