måndag 29 mars 2010

Snooze

Ny vecka, nya möjligheter!

Satt ensam på jobbet hela dan. Hade iofs en del att göra men det blir ganska så drygt att inte ha nån att prata med faktiskt.

På lunchen tänkte jag jympa men blev överraskad med att passet var utbytt till Cirkelfys istället. Men , ok, jag har testat det en gång förut och det är bra träning så jag körde.
Nu känns mina ben som spagetti rent ut sagt. Hur kul och tuff träning som helst! Så nu överväger jag att lägga in ett Cirkelfys pass i veckan och bara köra ett medeljympa pass.

Har spenderat kvällen med att läsa om sjuklön för imorrn är det skola igen :)
Om två veckor är det tenta och jag har gett mig tusan på att klara den.

Men nu blir det snarklådan och boken De fattiga i Lodz. Har börjat med en ny vana vid läggdags, jag lyssnar på Mozart. Somnar hur bra som helst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar