lördag 20 mars 2010

Vårkänslor

Spenderade nästan hela dagen igår med att ligga i sängen och läsa "Den amerikanska flickan"

Hade ju andra planer också men vädret var grått och trist, jag var trött och boken var svår att sätta sig in i. Jag behövde tid. Så jag tog mig tid och efter några timmar började jag förstå sammanhanget och uppskattade boken mer och mer.
Nu har jag nästan läst klart den :)

På kvällen tog jag en promenad ner till ICA för att handla lite kvällsmat åt oss. Det blev hämtpizza för enkelhetens skull. Sen soffa och Big Bang Theory och senaste zombiefilmen av George A Romario.

Vi har just löst Melodikrysset och solen skiner för full ute. Hela 8 grader visar termometern. Idag är det verkligen läge för en kopp kaffe ute på balkongen :)

2 kommentarer:

  1. Låter härligt, vi hade +10 grader mitt på dagen idag. ILE

    SvaraRadera
  2. Ja, lördagen var en helt otroligt skön dag! Synd bara att det gick över så snabbt....

    SvaraRadera