tisdag 18 maj 2010

Another day another dollar

Jag är så fruktansvärt trött HELA tiden. Jävla pollen! Så fort jag sätter mig ner börjar jag gäspa, tappa koncentrationen och somnar lätt. I skolan är det verkligen drygt, jag har så svårt att hänga med när hjärnan bara vill slå över i viloläge.
Det är så mkt nytt och intressant att tugga i sig just nu och jag försöker verkligen fokusera dock.

Imorse ringde Proffice. Jag hade anmält mitt intresse på ett löneadmin jobb som kom till skolan igår och ser man på, nu har jag redan ett möte inbokat. Imorgon kl. 13 ska jag vara där och lämna betyg, intyg och referenser.

Vi får se vad det blir. Helst skulle jag vilja ha lite semester i sommar och börja jobba i augusti men får jag ett bra jobb så hugger jag direkt!

Nu blir det te och soffa för mig. Säkerligen somnar jag på soffan med fjärrkontrollen i ena handen och en misse på magen :)

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar