lördag 1 maj 2010

Running

Sprang ca 5 km ikväll. Hyrde sen "Luftslottet som sprängdes", stekte falukorv, kokade pasta
och bänkade mig framför Tv´n.

Tog en titt tidigare på matten som jag måste kunna för att ta mig in på KY utbildningen.
Inte så kul läsning. Måste erkänna att jag hade liiite svårt att fatta. Procent går alldeles utmärkt, de fyra räknesätten likaså, ekvationer kunde jag som rinnande vatten i gymnasiet men statistik..... suck. Andrahands ekvationer kommer jag inte kunna plugga in på en kafferast.
Men jag måste ge det ett ärligt försök iaf.

Eftersom Jocke är ute på spelning ikväll har jag och missarna en hemmakväll för oss själva. Ska snart krypa ner bland mina nyinköpta, nytvättade sängkläder, slå på Tv´n i sovrummet och bara somna in till nån halvtaskig deckare. Sånt tycker jag faktiskt är ganska skönt.

Så nu säger jag godnatt till tonerna av No Doubt. En riktigt skön låt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar