fredag 28 maj 2010

Time on my hands

Ska strax åka och hämta morsan för att sen dra vidare till Ulriksdal. Jag har sovit riktigt dåligt inatt. Halsen har känts skum och jag vaknade med en riktigt hemsk huvudvärk.
Det åtgärdades snabbt med en kopp kaffe och frukost men jag har en orolig känsla i kroppen.
Kanske är det för den kommande praktiken, kanske är det för det kommande matteprovet jag ska göra om en dryg vecka eller kanske är det för att jag nu är officiellt arbetslös. Jag vill känna mig behövd och VILL ha ett nytt jobb.
Men jag är iaf inte sysslolös om dagarna, det finns alltid nåt att pyssla med eller som måste göras.
Gött är också att jag nu har betalt av mitt lån och är nu helt skuldfri.

I onsdags tog jag en shoppingtur på stan efter skolan. Jag var ursprungligen på jakt efter två par sommarbyxor men det visade sig vara mycket svårare än jag trott. Årets byxmodeller är (som vanligt) designade för tunna, trådsmala människor utan höfter och lår och är det nåt jag har så är det höfter och lår. Suck.
Men jag lyckades iaf helt smärtfritt hitta ett par fina och inte alltför dyra sommarskor. Jag handlade även strumpor, BH, två linnen, en tunika och en jättesöt kofta med lite puffiga axlar.
Idag fortsätter jakten på sommarbyxor i Barkarby. Jag ger mig inte förrän jag hittar det perfekta paret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar