torsdag 27 maj 2010

Färdigutbildad?

Nä, det blir man nog aldrig men nu har jag iaf kommit en bit på vägen. Idag var sista dagen på ekonomiassistentkursen. Kändes som om den började förra veckan ju. Men tiden går ju fort när man har kul.
Nu återstå bara att sätta de nya kunskaperna på prov. På tisdag börjar min praktik för två veckor framåt och jag kommer verkligen försöka göra det bästa av den. Jag kommer inte kunna allt men jag är ju där för att lära mig och jobba praktiskt med mina teorikunskaper. Det kommer nog att gå bra.

Imorgon är det inplanerat en tur till Ulriksdals slottsträdgård. Tänkte köpa lite balkongblommor och i år ska jag försöka få upp en balkonglåda också. Eventuellt kommer bilder när allt är på plats. På lördag, om vädret tillåter tänkte vi försöka grilla ute. Eftersom vi inte äger och har möjlighet att ha en riktig grill får det bli en engångsgrill.

Men nu stavcross och sen Sveriges Historia på TV4!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar